Followers

Tuesday, December 15, 2009

List Down of My Resolutions...

okee...memandangkan nex week da nak masuk tahun br islam...nex month masuk taun baru hijrah...so aku kumpul sume azam2 baru aku termasuk la azam yg dforward dr taun2 yg sblum neh...tp sblm tu aku nk umum kan azam taun ni yg udah tercapai...wink!

AZAM 2009:
1) Nak abeh study master....(tick...tercapai)
2) Nak kurus...hurm aku ingt bile pressure aku akn x lalu mkn n kurus...mlg
sebaliknye berlaku...aku gemoks weh...(so anggap azam ne x tercapai akal lngsg)
3) Nak publish paper for journal....hum partially done...ngah tggu result...
4) Nak cr calon utk wat husband...mlg bg aku ssh utk aku jumpe...aku pnh berangan
time konvo at least aku da ade tunang...huhu...(BELUM TERCAPAI)
5) Nak cr keje tetap n best...(hurm x dpt lg...tp aku bersyukur aku x nganggur)

so....azam yg x tercapai tu aku forward kan ke taun depan...taun 2010...semoga membawa tuah pada aku...taun 2009 sebenarnya taun air mata aku...tahun kedukaan...semuanya x menjadi...menangis je...in term of career pon x dek...apetah lagi in relationship...hope taun depan merubah segalanya...sabar la wahai ELYA MASYA...

AZAM 2010.
1) Nak kurus, cantik....(kene usaha n da start pon skang neh)
2) Nak cari keje...kene usha kuat...hope dpt la pe yg aku nak...yg pntg aku dpt tlg M
MAK aku n family...ni matlamat utama aku bila dapat keje...hope dipermudahkan...
3) Taun ni aku grad...cam yg aku ckp kt ats...aku nk org tersayang ade ngan aku ms
grad...selain parent aku...hurm...aku x tau pe cr yg efektif utk azam aku yg
nih tercapai...tp x pe...aku berdoa supaya ditemukan jodoh yg terbaik utk aku...
4) Hope da dpt keje tetap...aku nk built up career n kumpul harta...hurm until now?
i have nothing...
5) Aku rase makin umur aku meningkat aku jd makin lagha...ujian wat aku...aku nk
kembali menjadi hambanya yang bertaqwa...aku lalai selama ni...

YA ALLAH permudahkan hambamu ni dalam usaha untuk mencapai azam2 ni...AMIN

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails