Followers

Tuesday, February 9, 2010

aku kembali sihat!!!

hehe akhirnya aku kembali sihat selepas 1week demam...now i realize imunity aku makin berkurangan berkdar langsung ngan kebanyakan umur aku...cewahhh...cam pe je kan ade berkadar langsung la berkadar trus la...seb baik x dek berkadar songsang...muahaha...pas kene drip pe sume alhamdulillah sihat gak aku...siyes aku ckp ni la demam yg pling truk aku alami...smpai aku nangeh2 cam budak kecik (even da tuo)...mmg aku x tahan...ubt sume aku balun...tp x sihat...ntah pe kuman dlm bdn aku aku pon xtau...gano ke?asper ke?ha x kan fusarium kot...har...mengong...so start from now on aku da memulakan pengambilan supplement...ala vit c je pon...mak aku da bising da...ye la mak mane la x risau...patut umor 26 ni x dek la wat kan mak risau lagi...adoyaiii sory mak....(sengeh cam kerang busuk)...

aku ingt taun ni agak agresif la kan...tp mende hd sebaliknye...(ha ni br berkadar songsang)...awl2 taun lg da demam...ish...dugaan ni...x pe kuatkan ati...jauh lg perjalanan taun 2010 utk mencapai pe yg aku nak...

aiyarkkk nex week valentine....cecewahhh...bukan tu yg aku nk celebrate...aku nk celeb beday mak aku...13/2 neh...niat kat ati nk beli hbeg...survey2 rege mak aih...yg mak aku bekenan rm200 after 50% diskaun...kopak aku...xpe still mencari yg rege berpatutan ngan gaji aku...bukan pe...hbeg KULIT mak aku aku da balun...baik x mak aku???ade mase sblum balik CNY ne kene g SOGO neh...cuci mata...bagi aku cepat sehat n kot2 dpt adiah utk mak aku...

oh yaa...bln ni x bley sgt bersopping jinggo....ingt gaji bln 3 lmbt lg...gj bln 2 br masuk...tolak sume expenses ade yg nangih air mate darah ni kang...be wise la ye...jgn ikut nafsu sngt...mkn pon sehari x lbey 5 hengget je tau...lbey2 peh tu x yah makan...har2...

ok2...jumpe kt entry lain plak....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails