Followers

Sunday, May 15, 2011

pendidikan seni...

baru balik dari kelas pendidikan seni...
zaman memuda dulu tak mo blaja seni...
dah tua sibuk la mensenikan diri....


lepas 4 jam kat kelas tadi....



















tada!!!!!!!!



aku amek kelas conteng menconteng muke...har har har...

kelas make up yang dianjurkan oleh dsadar...

gatal tak...mak aku pon pening aku amek kelas ntah hape2...tapi sebab aku suke punye pasal...

ni kelas personal make up untuk g keje ke dinner ke...bukan untuk kawen...

aku syorkan korang g kelas ni...sebab???

kelas ni simple...tak payah ade basic sangat pasal make up...
tak perlu barang2 mahal...

dapat naturactor plak tu...tak yah foundation mac ke pe...

memang aku rase berbaloi...

ade sesapa berani tadah muka untuk aku conteng????

meh sini....

2 comments:

  1. olololoooo... tanteknye ia... sbb pegi kelas xajak i, i nk bg denda ni.. nnt kne makeup kan i tantek2 g dinner.. hihiiii.. aci kan..

    budak425malassignin

    ReplyDelete
  2. owh i kene la tambah koleksi make up bagi complete dulu...ha bile???pasni naik banner make up dinner kt pagar umah...kah kah kah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails