Followers

Tuesday, September 3, 2013

Dsadar Bridal, Promosi Hebat

olla...ha ni nak promote ni sempena pembukaan butik pengantin...kepada bakal-bakal pengantin di luar sana...yang masih mencari-cari butik pengantin untuk hari bersejarah anda disamping pening kepala sebab bajet yang ala-ala...meh sini aku nak share...

Dsadar Bridal adalah jawapannya...

Dibawah satu bumbung Dsadar Bridal menawarkan:

-baju pengantin dimana pelanggan boleh menempah ikut design baju sendiri
-pelamin pon boleh design ikut citarasa memasing
-make up yang so stunning (ni memang aku akui memang akan cantek la korang masa dihari bahagia)
-inai/henna yang cantek



kepada sesiapa yang berminat...sempena pembukaan Dsadar Bridal ni, ada promotion hebat sedang diadakan seperti dalam gambar kat atas tu...RM2200 je...tapi peluang ni hanya terbuka kepada 30 pelanggan terawal sahaja...nak termasuk dalam golongan 30 pelanggan terawal tu boleh la hubungi:

No tel: 011 28068590 / 017 2429142

tak pon boleh la walk in ke:


No 17 Tingkat 1,
Jalan Pelabur B23 / B Seksyen 23,
40200 Shah Alam,
Selangor.

tapi  pastikan anda semua pergi ke butik tu pada 9 SEPTEMBER 2013...jangan la plak g lepas baca entry ni...belum bukak lagi ek...harap maklum...so untuk memastikan anda antara yang terpantas aku nasihat kan call direct je nombor yang aku da bagi tu sekarang gak!!!

selain pakej yang diatas tu...ada juga pakej lain yang ditawarkan kepada bakal pengantin...



nak tau detail pasal Dsadar Bridal ni bolehla melawat Facebook dan Blog..



kat sini korang bolehlah nengok koleksi baju pengantin...portfolio make up pengantin yang terdahulu...

secara peribadinya aku memang suka carak kak Dsadar make up...sebab hasil nya sangat la memuaskan...cantik sangat...aku tak tipu sebab pernah aku attend kelas make up yang dianjurkan oleh kak Dsadar...tangan kak Dsadar cam magic stick...hasil make up dia tu wat aku terpegun...cantik sangat...


aku pernah berangan teringin kak Dsadar tenyeh muke aku time hari bersejarah....


ha apa tunggu lagi bakal pengantin diluar sana!!!! cepat!!! jangan lepaskan peluang keemasan ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails