Followers

Monday, March 30, 2009

dream car....


yuhu.....aku ngantuk gile kt lab neh...da la sejuk2 je...dap tido...mate da ngantuk da....slaid presentation aku hampeh x siap lg...pe nk jd ngan aku neh...wat ever pong ari ni kene siap gaks...sok bley pektis...n bujet soklan pe la yg demo2 ni nk nanye...

dlm ngantok2 ni aku pon merayau kt website honda...hahah aku gile honda city skang ni...gile abeh...sume pkt tau aku mnt gile kt kete tuh...sape nk adiah honda city kt aku angkat tgn cepat!!!!!





aku minat nengok lmpu blakang dia cam ala2 bmw je... cer nengok kt gmbor tu...same kan...nk bli bmw x mmpu...ala sng cite honda pon blm tntu...kete skang neh pon aku jnuh p.k lepas abeh schola ni sape nk byr kalo x keje lg...parah...

smart je kete nih...ari tu ms OTW blik kg aku bley keja 1 kete honda city ni...hehe kasi potong sket...skali mmt ensem da yg bwk...ngehehe pastu aku slow down balik kasi honda 2 ptg...pastu aku keja balik...gatal x aku...ala x heran pon kt mmt tu...aku nk honda dia tu...huhuhu





tp x salah kan kalo ade impian cam ni...at least aku akn berusaha utk dptkan gaks...ish senyap2 x bley bg keta aku dgr....kang kecik ati keta aku tu...byk jase kete tu...x akan ku jual keto tu....da la cumell je....sng nk parking n mencelah plak tu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails