Followers

Tuesday, August 10, 2010

swimming class part 3

aduh lame sungguh tak wat entry kan...bz sbenarnye nak menghabiskan keje2 tertunggak di UPM sebelum g kerja kat tempat baru...ke aku kene wat marathon pasal swimming class ni ek...

ok2 sejak aku join swimming class ni...banyak desas desus yang aku dengar cam berminat nak join berenang...wah bagus la...enjoy sebenarnye...walopun pada mulanya aku penakut dengan air...

entry sebelum ni swimming class part 2 aku ade cerita sampai teknik right arm pull kan????ala sebenarnye senang je benda ni...ade yang tak dek basic pon bley pick up laju..tak cam aku...skali aku hayun tangan nak kayuh badan aku senget...so takut  tenggelam maka aku lepas kayuh je aku laju je kaki pijak lantai kolam...pastu BEN cakap...memang macam tu...so rilex kan body...jangan keraskan body...memang akan tenggelam sket...fuhh...debar weh...padahal kolam tu baru 1.2m je pon....

kali ni betul2 berlatih wat right arm pull je sampai expert...bila da expert BEN ajar plak wat left arm pull...teknik sume same...tak dek beza...tapi bile da besa prektis wat right arm pull sampai expert, tibe wat left lagi tunggang langgang...buntut sume naik...haha...daya apungan yang sangat hebat!!!

disebabkan agak slow sangat aku ni...BEN pon da start kuar suara yang agak kuat...hehe...if tak marah lagi aku main2...

abes class yang ke 3 ni betul2 untuk right and left arm pull...tapi tak wat dua2 serentak...sebelah2 dolu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails