Followers

Saturday, November 6, 2010

cute brooch...

salam korang....lame aku tak wat entry...bz semenjak membina kerjaya ni...ewah...poyo betul...sudah la....pemalas yang sebenornye...ha sebelum aku merepek meraban meh sini aku tunjuk sumthing....

je jeng!!!!!drum plz????









ni kegilaan aku yang terbaru...betul...siyes da lame aku nak try wat mende ni...so pagi tadi ngan gegehnya g beli sume barang keperluan untuk buat brooch yang cute ni...tak nyempat2...balik je umah trus wat brooch ni...if org nengok mesti kate aku gile...siyes aku minat mende kraf tangan ni...buntang mate wat mende ni...x makan pon tak pe weh...

setelah dok belek2 2-3jam....ni la hasil nye...wah saya sangat suke...

aku da pandai wat brooch snirik....

tahniah kepada diri senirik!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails