Followers

Wednesday, March 16, 2011

one month later...

progress report...ewah da cam bebudak master phd plak nak kene present progress report every end sem...


sebelum tepek gambor meh aku cite lepas pasang je braces aku da terkena SYNDROMES ni...

SINDROM suke nengok cermin
-manjang la nengok cermin nak telek puas2 da gerak ke gg aku...

SINDROM lidah melior dalam mulut
nak make sure sume makanan tak sangkut kat bracket (ni penting time desperate tak dop cermin)...kang nak menyerongeh malu plak...penuh ijau merah kat gg...eiiiiiiiiiiiiiii...

SINDROM RAJIN gosok gg
sedia maklum aku malas gosok gg sebelum ni tup tup jadi rajin...kagum tak??? (malas tu maksudnye 2 kali sehari je la...tak cam orang lain asal amek wuduk je gosok gg...cenggitu... bukan tak gosok gg langsung)

SINDROM sakit tak bley kunyah makanan
sakit dowh...sume benda aku tak bley kunyah...aku telan je...masuk mulut kasi telan...jangan banyak cakap...akibatnye!!!

SINDROM sembelit
amek ko...da tak kunyah makanan...cam ne nak hadam...rosak sistem nyahtinja aku...

bile sume tu jadi akhirnye muncul

SINDROM malas makan

yang menjurus kepada

SINDROM kuruskan badan

wehu turun 2 kg bulan ni...

x payah banyak cakap...ni gambor lepas sebulan berbraces...picture 1st day as a n indicator la ye...kot nampak perubahan excited la sket...



ade ke beza???

wire da lurus yey...tapi malangnye 2kg yg turun tu bertahan untuk seketika sahaja...skang nafsu makan membuak2....adeh....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails