Followers

Monday, April 11, 2011

update: after 3 month

bz lately...so tak bley wat entry banyak....then jengok blog senirik pon da jarang...sian blog aku...

9 april ari tu aku ke klinik gg...dating ngan pakar ortho...hehe...

bulan ke3 baru dr decide pasang braces kat gg bawah aku...dr cakap pergerakan gg aku bagus...

yeke???entah...skang aku da malas nak belek2 gg aku cam memula pakai dulu...teruk betul...hangat2 chicken dung...seb baik la braces ni lekat kat gg...sok2 pakai retainer if hangat2 chicken dung...mau hangus 7K aku....yer la kot kembali gg jadi cam asal tak naye ke???sob2...

cite banyak tak gune...layan gambor la yer...



tak jauh beza ngan last month...
nampak disaster betul gg bawah aku...da cam bursa saham da ni...
gg atas plak da tukar wire tebal sket...
sumpah sakit....sampai pening2 pale...
rase nak bawak kuar sume gg letak luar jap...huhu

tak pe sabor...nak santek nye pasal kan...

eh lupe plak...mengenangkan klinik gg aku tu tersenarai dalam promotion colgate...so makanya aku dapat la barang colgate free...

weeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails