Followers

Monday, March 16, 2009

Balik Kg...ngehehe

last week...kamis...aku balik kg bersempena result spm nk kuar...bukan pe sj nk nyibuk nengok result adik...haha alhamdulillah dpt la result yg cemerlang...bley la...hope dia dpt la amek kos yg dia nk sgt tu...

best balik kg ari tu....standard la...bila aku blik kg...kiteorg mkn kt luar (bkn mmg mkn kt luar slalu ke)...mkn besar doh...x hengat nye makan....tp yg pasti bukan ikan BAWAL...perh x mo den sejarah berulang lg...haha...

sabtu mak dpt bonus...mak ckp :
"ari sbtu kite shopping"

pergh ayt best tu...x ckp pon mmg aku suke shopping pe...hehe...bli la baju sket...pastu aku pon saje je bwk mak g the store (ni la shopping complex paling hebat kt T.I...tp aku sgt berbangga)...skali dia jumpe hbeg yg diidam2kan...pe lg aku pon kasi pujuk smpi dia terbeli...alang2 da sale kan...half price...amek je la...yg best tu ayt mak aku pe kt sale girl tu?

"ok saya amek 1"

x teragak2 mak aku neh...cam nk bli 10 plak ayat dia...aku ngan adik aku da gelak2 da...hehe jht kiteorg be2...tp xpe enjoy...ye la adik aku dpt 3 psg bj tu...ala persiapan kot2 dia dpt g mane2 kan...

ahad plak...memenuhkan perut aku ngan aroh pengantin...2 kenduri tu...1 knduri kt kg aku le...classmate ms sek ren...da kawen ko boboy...tahniah...g kejap je...x smpat nengok pengantin pon...pastu bekejar plak g kenduri kawen anak kwn mak aku...best la mak aku ...jumpe classmate dia plak....xpe kasi pluang...

aku kire beruntung coz 2 kenduri tu x dek sekor pon nanye bab aku nk kawen bile...slamat seh...haha lepas zohor pe lg....start kete ...drift balik serdang...trus ke glashouse...then kebabooommmmmmmm...

megholoh.......zzzzzzz

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails