Followers

Saturday, March 28, 2009

jln2 nengok nates...


sabtu last week ...aku ngan agakz gumbira nye g la ke zoo negara ...melawat bnatang2 kt sane...lg pon bowink+tension...so aku bujet ngan nengok diorg ni aku akn ceria la...

haha ok la...ceria la aku ari tu...jd cam bdk2 jap...last aku g zoo ms aku drjah 2...taun 1992...lame kan...ni ntah bile plak nk g...rase2 time bwk ank plak la kot...muahaha...


sonok pon ade cdey pon ade gak nengok bntg2 ni...yg cdey nye...x sume dpt sponser...ade yg dpt sponser plak smpi 2-3...ghimau ngan singe dia mmg ramping gile...pandai cr publisiti plak tu...pergghhh x agak2...g kt tpt yg ade ramai org je...gajah dia pon same...dah dilatih kot....haha

smbil meround amek gmbr n nengok gelagat budak2....x cam dulu...zaman aku dulu kalo da name nengok binatang tu nengok je la...senyap je...bdk skang ni...siap tanye itu ini...payah gak nk menjwb...tp best la nengok bdk2 cam tu...develop their mind...

seb baik camera aku x dpt record bau skali...pergh...menusuk kalbu tu...sume tpt la aku jelajah...bley dikatekan terbakar gak la calory aku...tp.... 1 tpt je x masuk....tpt ular...pnt la pjuk aku nk g sane ek...haha jawapan nye bolayan...kuang3

2 comments:

  1. hahha..ske sgt ke tmpat sbegini..ayarxx!!hee

    ReplyDelete
  2. x suke sgt la...tp at least release tensen pe...x tau nk kemana da...shopping complex kang terbeli mcm2 plaks

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails