Followers

Wednesday, September 1, 2010

off to SG TEKAM PAHANG

kali ni aku kene drive snirik ke SG TEKAM PAHANG...sape tak familiar ngan tempat ni...lokasi tengah2 diantara JENGKA and JERANTUT...mak aku da risau2 da..ye laa...nak kate jauh tu tak la...tapi jalan dia bengkang-bengkok...ditambah plak berbukit bukau...tapi aku layan lap seh...layan...baru aku tau nape geng moto besau suke nau lalu jalan g genting tu...

ok2...perjalanan mengambil masa 2 jam dari KL...pagi tu aku ke HQ dulu then baru gerak ke pahang...agak mengantuk...ye la bulan pose tak bley nguyah dalam kete kan...pe lagi nak minum nescafe...niat ati nak je stop kat RnR mane2....nak tido jap...tapi sume tempat parking kene panas...pokok tempat berlindung comel sangat...aku pon amek keputusan drive trus ke sana je la...sampai je trus g la berkenalan ngan staf2 yang berkaitan...

abeh waktu keje aku pon ke umah ili...best gak umah dia...alamak ada pool la dalam kawasan PPPTR...if tak pose mau aku terjun hari-hari ...hep pose ok....time ni ili tak dop...dia g kluang...osmet dia je ade...halimaton...dia la yang bertanggungjawab menyambut aku...tq very much ek...huhu terharu den...sok nye ili balik...so happening la sket...sblum tu aku cam malu2 cipan sket...tempat orang kan...huh...

malam tu ili da tak senang duduk...plek gak aku...menda la yang tak kene ngan budak ni...asik kuar umah je...upenye menengok2 kat mane tempat sesuai untuk gantung lampu lip lap dia tu...semangat nak raya betul la minah ni...aku dengan rase rendah diri n kurang berat badan mengoffer untuk memanjat grill memasang lampu lip lap yang siap ade lagu selamat ari raya berharga RM6.90 ittew...fuh berpoluh2 tau...tak pe...ni je yang aku mampu balas sebagai tanda trima kasih memberi aku menumpang di rumah diorang...keh2....


ni la hasilnye...mengenangkan plug jauh sangat so lampunye tak sampai ujung grill pon...konon nak effect melingkor2 ala2 scallop...udahnye ade yang panjang pendek...balun je la dak...ili makin bersemangat...konon nak beli pelita yang pacak tu plak...macam2 la ko ili...

sok g keje sibuk sume nanye sape yang manjat pasang lampu lip lap ittew....maka aku ngan vangga nya bag tau...

'saya la yang panjat smalam'

ni je gambar yang aku amek kat sane...yang lain tak sempat kot...bz memanjang...papepon best sangat korang...layanan baik sume staf kat sana amatlah saya hargai...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails