Followers

Wednesday, September 1, 2010

xtiviti di kala cuti untuk menghilangkan boring...

ni xtiviti ari ahad last week...benda ni da lama aku nak wat...terbayang-bayang dalam pale otak sebelum tido...fuh akhirnye tercapai juga...setelah sekian lame bertanya dan mencari tempat membuat butang....BUTANG????ye butang...butang ni...


ya Allah seksa betul nak cari tempat wat butang ni...cam hape je...da fed up da sebenarnye...siap gaduh bagai (nampak sangat aku kaki gadoh...hehe)...tapi berkat kesabaran aku (sabar sangat la) akhirnya jumpe jugak tempat wat butang ittew...ye di CHOW KIT...tempahan mengambil masa selama 1jam untuk 36 butang....

pe fungsi butang ni ek???ni aku nak lekat kat langsir raya mak aku...ari tu g tempah cam plain sangat kan....
design same je ngan langsir yang aku wat untuk raya 2 taun lepas....ala2 cam ni la...


simple cam ni la lbey kurang...ni langsir aku jait senirik...jangan tak caye...haha ok ni umah lame....

hasilnye setelah berhempas pulas selama 2 jam....


gambar sepenuhnye nanti tunggu malam raya nak gantung langsir...haha agak2 pe mak aku nak kate ek???

2 comments:

  1. Bagusnya kawan aku ni.menjahit sendiri langsir...tambah menarik lagi tu, bagu kat mak pulak...hehe

    ReplyDelete
  2. hehe aku minat menjait la sebenornye...hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails