Followers

Saturday, October 30, 2010

korang penah tak rase pe yang aku rase???

time sensorang kat umah ni aku mula banyk memikirkan hal2 future...pe yang lagi tepat aku cakap ialah masa depan 425...umah sewa aku...kenapa aku cakap cam ni???

sebab lagi seorang ahli 425merangkap rumate aku akan meninggalkan umah ini setelah kak nat...seyes aku cakap aku sedey bile pikirkan menda ni...lebey 3 taun kiteorang bersama...makan, tido sebantal...kuar same2 dan aku la yang jadi nyamuknye mengaco dia ngan en tunang dia berdating...oh...aku betul2 mintak maaf...hakikatnye bile kawan baik, rapat yang sangat rapat berkongsi segala masalah akan mengakhiri zaman bujangnye...lepas ni...tak dek lagi nak kuar sesame slalu...umah 425 akan lebey suram tanpa bunyi bising dengan lawak2 yang sengal....

sebelum ni aku amat terasa kehilangan kak nat pada hari perkahwinan dia...aku anggap dia cam akak aku...dulu mane2 g shopping mesti kak nat ajak aku kuar...memang rapat gile...dia rajin masak, kemas umah...layan kiteorang cam adik2...tapi aku kene trima hakikat...cam mane aku sayang kan kak nat...kak nat ade kehidupan dia sendiri...aku sentiasa doakan kak nat akan bahagia sampai bile2...

lepas ni ila...walopun lagi 5 bulan perkahwinannya...skang aku da dpat bayangkan pe yang terjadi lepas dia kuar dari umah 425...aku ngan kak mud slalu cakap "kite pon kene ikut jejak langkah ila...taun 2011"
tapi...kita hanya merancang...moga Allah akan tentukan yang terbaik untuk kita kak mud...

tak dapat bayangkan time buka pose taun depan...mesti sunyi...da tak mau masak...tak lalu makan...nak beli makanan pe pon tak tau...tinggal sape je la time tu...tak sanggup nak imagine...

ni la hakikat dok di rumah sewa...ahli umah bersilih ganti...bukan senang nak jumpe yang serasi...

percaya atau tak...time aku wat entry ni aku menitiskan air mate...lepas ni aku akan kehilangan rumate yang paling best dalam idup aku...if ade yang tanye kenapa aku sanggup berulang alik g keje ke enstek dari serdang yang sejauh 50KM setiap hari????ni la jawapannya...aku betul2 sayangkan budak2 425...

ila, kak nat, kak mud n kak ayu...

siyes orang cakap...orang sayang korang sume...tak penah ade perasaan cam ni

tabahlah wahai hati...kehidupan mesti diteruskan....

aku tengah menangis dikala entry ini dibuat...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails