Followers

Monday, November 22, 2010

1st trial!!!

ni adelah idea bernas mak aku yang memang keje kat BERNAS SDN BHD pon...
dia belikan aku ngan adik aku jubah...
aku yg mane???tu yang gomok2 tu...haha feeling2 manja la tu...mate sembab okey...aku bangun lambat time raya aji tu ari...

sebab???

sebab aku sampai kampung udah malam...lagi tired yang Allah je tau drive sensorang dari JERANTUT PAHANG ke TELUK INTAN PERAK memalam hari...

eh jap bukan cite pasal mata sembab sebenarnya...cite pakai jubah ni...beli kt JALAN TAR kedai depan SOGO ngan harga RM79.90...not bad kan...santek gak...hehe...seb baik kaler itam...if tak terserlah kedebabpan disitu...ok abaikan...

disebabkan tak besa pakai jubah, maka aku ngan adik aku memakai JEANS di dalam...udahnye aku asik angkat jubah je kejenye...labuh 1 hal...

keh berbalik pada tuan punye idea bernas itu...pandai dia...tak mo plak beli untuk diri senirik kan...i trime je idea bernas itu sebab???

JUBAH tu MAK AKU YANG BELI

aku tak kuar duit pon...

at least aku ade la daapat baju RAYA AJI TAUN NI walopon aku da bekerja n patut beli senirik..

ape punye anak la kan???

keh keh keh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails