Followers

Monday, November 22, 2010

kelas crumble mumble...

eh bukan aku yang nak buat kelas okey....aku just attend da class...excited n nebes2 sampai kuar masuk tandas sebelum g class torsobut...

class ni actually dianjurkan oleh kak zai (HUZAIMAH AHMAD) . weh dia ni beader yang sangat mantop ilmu crumble mumble nye...bile dia naik kan advert ni:

laju je aku reg...eksaited la katekan...lagi satu takut penuh kan...cepat je email nak reg bagai...
dia wat kat TELUK INTAN n kebetulan aku balik kg plak time raye aji ni...maka aku penuhkan cuti ngan aktiviti terluang ittew...

aku share gambar je la ek ilmu2 yang aku dapat ari tu...nak amek gambar sifu depan2 malu plak i...kan baru kenal sopan sket...
so gambar hasil pembelajaran ari tu je la i show...










ni la hasil dari pagi sampai petang...tak la secantik sifu jait...gigil tangan sampai nak masuk benang dalam jarum pon take time lame gile...lagipun acik kan rabon...haha

cer nengok ni...


manyak woo beads dia...cantek n kaler susah nak jumpe kat kedai besa...ni baru sebahagian...siap ade tool box la plak...

lepas ni nak shopping tool box la...senang nak bawak balik kg...

lupe plak...dapat sijil uolsss....gambar tak sempat amek plak...

papepun sekalung trima kasih diucapkan kat kak zai diatas ilmu yang diturunkan ari sabtu ari tu...

saya sangat suka...

p/s: eh boleh ke aku up rege upah jait manik aku???aku da ade sijil wooo...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails