Followers

Saturday, June 18, 2011

KL-JAKARTA-BANDUNG-PART 3...

omang aihhh lamo bonar nak sambung cito ber part2 ni kan...maklumla den baru yo balik dari kursus yang ala2 team building kek EAGLE RANCH RESORT kek PD nu ha...tu yang tibo bley plak speaking nogori tu...tipu2...den memang ado kono mengono ngan N9...

nak merepek pon x guno laie...so sambung yo la cito yo!!!

lepas je round2 pasar baru tu kan kiteorang g makan ayam penyet kan...da kenyang tu kiteorang sambung lagi perjalanan g meround sume factory outlet...sebut je pe???DONATELLO pe lagi??? sume ade...yang penting sumenye ORI...

tapi aku tak tau nape aku takde nafsu nak membeli belah malam tu...nak kate kasut tak cantek???eh santek blake...kulit ori lagi....tapi aku ni jenis pakai 1 kasut tu sampai hancur baru beli kasut lain...bukan jenis tukar2 ikut kesesuaian baju yang aku pakai...TERUK KAN???? oh ye aku skang banyak pakai kasut flat je...heels betul2 time kenurik ke if pakai kebaya ke baru la nampak tinggi sket...kot la nampak ramping sket...if tak nampak no rendang dan katek je kan...

handbeg pon same kot...pakai sampai mengelupas kot...tak pandai nak tukar2...kang ade je yang tercicir...kunci tertinggal la pe la...

jeans pon same...aku even da keje ni tak penah pakai jeans yang berjenama...LEVI'S pe tah lagi kan????aku pakai google je kot...tu pun lepas 70% discount...pe la sngt kan...nak balun masuk ke ladang gak pon...ke aku KEDEKUT???oh yes ade je LEVI'S yang murah time kat TOKO 3 tu...tapi saiz??? 25 ok???aku lompat cam ne pon memang masuk takat betis je kot...haha so kesimpulan nye aku berjaya la tak membeli pape pon malam tu...YES YES...

then balik hotel rest secukupnye untuk akticitivi sok nye....

(cita ni masih pada hari yang sama pada part 1 and 2)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails