Followers

Saturday, November 5, 2011

doodles...doodles...cute!!!

terlambat aku upenye...mule dengar pasal doodles ingat cekelat ke...makanan cam macaroon ke...bunyik cam sedap je kan!!!

pastu aku review la blog2 yang tegar wat doodles...ade macam2 tutorial...budak2 remaja yang banyak wat mende ni...aku yang telebey umur pon minat plak...aku sume yg cute aku minat...aku ni minat art tapi keje as microbiologist...totally different...(kot aku gune otak secara balance)...poyo ayat disitu...

aku da bnyak blogwalking ...sume pakai photoshop...so aku mmg out ye bende2 ni...ade plak yang ajar pakai powerpoint...aku pon try...memula tu  sume la mate sume kene wat senirik...buat2 ilang...mule2 lurus jadi bengkang bengkok...aku ni bukan penyabar orangnye...ade gak aku hempuk laptop tu bile tak jadi...then asik tak jadi terus aku give up...lupekan terus...

da bebula lamenye then 1 blog ni ade kan kontest mewarna doodles (http://www.fizgraphic.com)...penyertaan agak hangat ramai bebudak join...comel2...kreatif budak2 skang ni...dari sini tentibe aku nak try wat balik bende alah ni...sebab ade blog yang bagi template biji mate...

lagi senang keje aku...bab2 mewarna plak aku  pakai paint je...part lukis2 tu pakai powerpoint...tabah ke tak aku tak tau la...godek2 last2 jadi cam ni...



ok la kan untuk 1st timer...if wat2 trus cun cam expert mmg kagum la...


so korang jangan pelek la if nengok kat blog aku wat mende2 ni sume...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails