Followers

Saturday, February 25, 2012

RINA SALLEH WEDDS...


ni wedding RINA SALLEH yang juara GADIS MELAYU musim ke 2...lokasi kat taman botani malaysia shah alam...dulu lebih dikenali BUKIT CERAKAH...



 mula-mula kite tunggu tram dulu...dah cam kat MAHA kan???ha moh kite naik cepat!!!


 lebih kurang 4km from entrance...maka sampai la kat destinasi yang dituju

disambut oleh ibu RINA...

pengantin da sampai...cantek!!!

sweet je kan???

tema dia english garden kot...aku pon tak sure...


pelamin pon simple...tak dek backdrop pon...betul2 berbackground hutan...pokok2...nice....


 ni 3 beranak dok nengok pengantin bersanding dari jauh je...

 tibe mak aku eksaited nak amek gambor ngan pengantin...abaikan lengan aku da rupe cam lengan THE ROCK...kate minat....

ni plak amek gambar ngan opah and atok ipoh...time tunggu tram nak balik da...aku ade banyak atok and opah sedara...so nak memudahkan kami...contoh ade adik opah aku keje bomba...maka kami panggey atok and opah bomba...opah RINA ni plak adik arwah atok aku...diorang dok depan sekolah dulu...aku panggey atok and opah depan sekolah...ade opah aku yang dok KL...kami panggey opah and atok KL plak...haha

pape pon majlis berjalan lancar...tenang je...terima kasih atas jemputan anda...sebab nye if RINA tak jemput tak sampai la aku kat Bukit Cerakah tu...besar amat...bagus untuk sesiapa yang suka ngayuh...kayuh la puas2 beskal tu...

ni pon sebab time akak si RINA, yati kawen kami sekeluarga tak berkesempatan nak g pon...pas ni tinggal sorang je lagi adik RINA si ekin tu...

tema aku plak ritu...PADDLE POP YEAY!!!

kepada budak yang dok study kt UTHM tu sila tabahkan diri anda and jangan jeles sebab tak dapat ikut g kenurik...blaja rerajin yer...muahah (gelak kejam akak kepada adiknye)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails