Followers

Saturday, March 17, 2012

3 hari 2 malam di PULLMAN PUTRAJAYA....

13 Mac ari tu merasa la aku ber 3 hari 2 malam menginap kat PULLMAN PUTRAJAYA...bukan bercuti...tapi atas urusan kerja...phewwwww...best!!!!

hotel mahal kan...sendiri nak stay saje2 memang tak la kan...apetah lagi 3 hari 2 malam...padahal stay kat 425 tu free je...

hotel ni banyak sangat blok2 dia...untuk orang cam aku ni cam rusa masuk kampung...lepas parking kete cari reception tak jumpe...ada 4 blok....main reception kat mane aku tak jumpe...sambil jinjit beg meround kuar masuk setiap blog cari main reception siyes amat memalukan aku...huhu...at last call kawan tanye kat dia...mau rase sorok kepala dalam beg je...

da setel check in masalah nak cari bilik plak dah 1 hal...sesat lagi....huhuhu...aku ni bukan takat drive kete je sesat...dalam hotel pon bley sesat...da jumpe bilik rest jap...konon malam sket baru nak amek baju yang berhanger2 kat kete...skali lagi sesat plak kat parking tak jumpe kete sendiri...phewwww....cam batak je aku ni....


aku dapat bilik kat blok rafflesia...konsep ala2 borneo sket...ade 4 blok sumenye...LOTUS, TANJUNG, JASMIN dan RAFFLESIA...yang TANJUNG tu cam ala2 MALAY concept...JASMIN plak cam MOROCCO/MEDITERRANEAN sket...LOTUS aku tak tau plak...superb la kirenye...


ni plak view dari balcony bilik aku...nice view...yang terapung tu adalah THE VILLAGE restaurant....tibe cam teringat cafe kat water front KUCHING plak...

disebabkan terlalu mewah dengan makanan masa stay kat sini...asik makan je...2nd day aku ngan kawan aku YUS tinjau2 la sambil kuar peluh merayau2 sekitar PULLMAN ni...




ha ni pantai buatan...so bley la korang nak cecah2 kaki main air...ade batu kat tepi nun...konon nak amek gambor jadi ikan duyung dok atas batu ....tapi ade orang dating le pulek....





tibe gambor mode cam sayu2 ditambah plak cam zaman dolu2 kan...yela mandang pengantin ngan outdoor photoshoot kan....nampak tak???nun yang kat ujung jeti tasik tu....

ni pemandangan luar blok RAFFLESIA....


sume gambor yang ade muke aku tu YUS yang amek...bagus budak ni...keje dia asik petik gambor aku je...ngeee....ni muke happy la sebab belum present lagi...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails