Followers

Thursday, February 21, 2013

baitul muslim 2.0

tau pe tu baitul muslim??aku pon sebenarnya tak berapa tau sangat program ni...ada sahabat tag kat facebook...yes ezzana...thanks sebab tolong tagged..if tak terlepas peluang untuk attend program ilmu ni...mula2..abaikan gak...then puan ili ajak join and she register for 2 tickets including me...so aku pon ajak plak cik husna untuk memeriahkan majlis ilmu ni..and yes aku dahagakan ilmu setelah aku rasa sekian lama aku tak join majlis ilmu yang melibatkan agama..owh jahilnya aku...

setelah menghadirkan diri ke program tersebut..masyaAllah..banyak nye ilmu yang dikongsi oleh para panel...share pengalaman untuk dijadikan panduan...memang respect kepada panelis...anda semua menjadi sumber inspirasi!!!

kadang-kadang kite rasakan sesuatu perkara tu terlalu remeh terutama dalam bab rumah tangga...soklan soklan yang ditanya oleh peserta kadang-kadang cam lawak...tapi jawapan yang diberikan panel membuatkan aku terpikir...berat jugak permasalahannya...

kat sini jugak baru aku paham apa itu maksud sekufu...kt sini jugaklah aku paham apa itu 'lelaki baik untuk wanita baik'...ulasan yang diberikan oleh ustaz pahrol betul2 memberi kesan...

moga dengan kehadiran aku ke majlis ini membuat aku lebih bersedia untuk menempuh alam rumah tangga...

oh ye...lupe plak...selain dapat ilmu...sempat jugak cuci mata...hep jangan salah paham!!!maksud cuci mata disini ialah...dapat melihat pelbagai gaya dan fesyen jubah dan tudung...yang pastinya cantik dan memenuhi syarat menutup aurat...tibe rasa nak cari jubah cantik-cantik tu...









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails