Followers

Wednesday, January 19, 2011

Berjaya Atasi Ketakutan..

aku ade kelemahan sebenornye...eleh cam la org lain tak dek...tapi swear kelemahan aku adalah PENAKUT...

aku takut HANTU
aku takut jumpe DOKTOR tak kesah GG ke dr besa ka...
aku takut ngan JARUM (jarum menjait tak la...)

paling kritikal aku takut jumpe DOKTOR GG...

time sekolah dulu...nampak van klinik pergigian...ade nurse pakai topi yg renda wana kuning tu...aku da libang libu....tak senang duduk aku korang tau...

bile turn kelas aku kene check GG...jantung berdegup cam nak terkeluar dari tulang rusuk...padahal cek GG bukan cek JANTUNG...

bile kawan aku balik dari rawatan GG sambil bawak KAD HIJAU untuk panggey next student ngadap DOKTOR GG aku antara manusia cam nak semunyik bawah meja...

aku sangat takut ok...

abeh sekolah menengah aku langsung tak penah jumpe DOKTOR GG okeh!!!!sampai la TAHUN 2011...aku abeh sekolah 2001...hebat tak??? (vangga gile)

jangan kate cabut, tampal, scaling (betul ke eja tu???lantak situ) pon aku tak penah...kirenye aku tak bley imagine la camne keadaan nye...orang asik la bercerita...aku haram tak tau...

baru niat nak g scaling GG, dok depan klinik da...dan2 sakit perut bagai...so tak penah ade nye nak g klinik GG...

DOKTOR kate kene g check up every 6month...nan hado aku ikut...aku da kate aku degil kan...
DOKTOR kate AT LEAST gosok GG 2 kali sehari...pon malas nak ikot...haha bagus ek budak ini sangat degil...

Tapi ALHAMDULILLAH aku dikurniakan GG yang sihat dan tidak pernah mendatangkan masalah melainkan GG aku berterabor...akibat dari GG susu yang lambat jatuh n aku takot g KLINIK GG...

nah rasokan...

skang ko bley join geng2 HANTU KAK LIMAH halimah the series...

tapi aku dengan beraninye telah ke KLINIK GG untuk TAHUN 2011 okeh...di bulan JANUARI yang indah ini...

ntah mane keberanian datang pon aku tak tau...

aku pon tengah kagum ngan diri senirik ni...

biarkan aku layan kekaguman diri aku jap...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails