Followers

Monday, March 7, 2011

aim taun ni...tercapai ke???

taun lepas aku yang tak aim untuk belajar berenang pon tentibe berjaya belajar berenang angkara pujukan rayu osmet...
taun ni aku nak blaja menjait kononnye...
yang ni tak dak paksaan...
memang aku minat gile menjait dari sekolah rendah lagi...
nape???tak caye ke???

tapi taun 2011 ni cam super duper bz wat keje ngan masuk ladang lagi...
da cari kelas menjait dekat area serdang, kajang, bangi....mahal la plak...
lagi plak kene commit...
aku ni kang tengah menjolok kelapa sawit plak bila masa nak menjahit...
blog senirik pon tak sempat manage...

nape aku nak blaja menjait???
sebab aku nak jimat...
anta kat orang area sini baju kurung simple je da RM45...tu pon peram taun ni anta taun depan baru dapat kot...
selesa memang tak la...
kemas apetah lagi kan...
tu yang wat aku beria nak blaja...
beli kain sekayu pon aku ilek je jait tak yah pikir nak bayor beratus2...
if tak selesa pon redho je la da senirik yang jait kan...

lagi plak aku nak beli mesin jait...

 tak mo la yang ni...(demand plak...belum pandai jait kot)

aku nak yang ni...

tapi regenye bley wat down payment HONDA CITY kowt...
tapi best sebab touch screen...
ala2 hset kan...ade memory card lagi...ha da cam camera kan...
masuk je gambor dalam memory card then touch2 sket...set leh auto menjait sambil wat keje lain...
tak ke best tu,...eh ni gambor bukan gambor kat camera yang kome posing2 tu...tak mau nye dia wat...hang kot nanti...

ke yang ni????


eh yang no koman2 pon bley beli YAMAHA LC ko...
yang ni semi dari gambor atas tadi...
ade memory card gak...tapi tak sebest atas tadi la kan...

ari tu ada tunjuk pemplet ni kat mak...
mak cakap:

"keje bz cam hape masuk ladang lagi ade ati nak blaja menjait...tak penat ke???"

aiseh  kene sebutir...

ni pon ade keje tertunggak...

baju nikah orang aku tak siapkan jait manik lagi...orang tu nikah bulan 4....


 







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails