Followers

Monday, April 2, 2012

Beauty and Health Workshop 2012...

Beauty and Health Workshop 2012 ni dianjurkan oleh ESKAYVIE pada 31 Mac 2012 bertempat di AUDITORIUM KOMPLEKS KARANGKRAF SEKSYEN 15 SHAH ALAM...

aku tak tau pun kewujudan mende alah ni...HUSNA aka best fren aku yang register kan...yuran dia RM40 sajork...tu yang beria minah tu nak g tu...aku last week plak bz...bile dia cakap dia dah register aku pon cam ha ok la...tak cek pun sebenarnye pekebende gak la yang minah ni eksaited nak g...

sanggup tu datang dari teluk intan sampai ke serdang kul 1 pagi...uh uh uh...kagum aku...sok pagi nye tu...gune la GPS tu untuk ke JALAN SEPANA SEKSYEN 15 SHAH ALAM tu...aku ni setakat JAKEL tu aku expert la nak kesana...selain tu mintak mahap...tapi sebab ade peneman dalam kete tu...sesat ke...uturn seploh kali ke...aku tak nebes...konfiden je...

tapi pagi tu cam ajaib sebab tak la sesat teruk pon...sampai ngan jayanya ke tempat yang dituju...

ni la tempatnye...

mula register dulu...siyes da sampai sini baru aku tau...la pasal ESKAYVIE ke...eh jangan nak belagak...sebenarnye pekebende ESKAYVIE pon aku tak tau....

sampai la....


aku dengar ucapan dari pengarah urusan ESKAYVIE, Kartika Wati....tapi aku tak heran lagi time ni....

skali....

Mr CEO sudah bersuara Dr Syid Ayob...bile dia g depan je aku cam...wow gebunye kulit dia...licin woooo....

bile dia speech je...aku da goyah da...terus rase cam ok nak beli tu nak beli ni...
padahal aku ni jenis hangat-hangat taik ayam...bab2 makan supplement ni aku payah la nak menten...

abeh je speech tu time bekpes plak...isi perut dulu sbelum senamronik...tak payah wat2 tekejut...yer SENAMROBIK...aku ni da la tak suke besenam...ni plak ala2 menari salsa la plak kan...aiyorkkkk....memang la aku nebes...ke laut la jawabnye...sebab ramai tak bawak baju yang sesuai so trainer tu cakap nak ajar simple2 je...ok thank god...

memula dia ajar V step...ceh simple...sure aku bley wat...skali dia sambung dari 1 step ke step yang lain sket punye panjang...aku plak kaki ngan tangan tak syncronize...cam robot pon ade...pasang plak lagu move like jagger...ni skang ni asal dengar lagu tu je aku mule menggedik nak senamrobik lagu tu plak....yang best tu fotografer majalah NONA amek gambor...akan masuk majalah NONA...hamek ko...

lepas tu plak ade sesi pengurusan kewangan...then lunch time...

then g la surau time rest tu...nak kuar g mane2 takut sesat tak jumpe karangkraf balik...so dok diam2 je kat situ...




ok sila jangan buang masa...sila posing...

sesi petang pon bermula...aku tau sesi ni la yang Husna tunggu2 sangat tu...


make up time!!!!

mula2 kene amek gambar setelah muke dicuci...without make up la konon nye...konon nak nengok perbezaan la kan...

ok abaikan parut jerawat tu...

lepas sejam lebih....

hurm...aku tak suke hasilnye...sebab kaler eyeshadow yang aku dapat cam tak sesuai ngan kaler kulit aku yang sawo matang ni...nampak tak nampak je...cam tak dek beza pon...bekas jerawat pon tak bley cover...kene plak tak expert cam aku ni kan...harus la....
mata aku time ni merah menyala...sebab contact lens yang aku pakai tak berikan kerjasama...konon beli yang mahal untuk tahan 8 jam...tapi tak pon...nanti la aku wat entry pasal contact lens plak...

habis je sesi ni ade lucky draw...aku ni g memana memang tak lucky untuk dapat pape...melainkan lucky draw tu sediakan hadiah untuk sume participant...sure aku dapat!!!

tak kesah la...asalkan dapat sijil ni...

overall...berbaloi la kan RM40 dapat makan 3kali...dapat sijil...belajar make up bagai kan...

if korang nak tanye pasal ESKAYVIE memang aku tak ade jawapan...nanti da try baru bg testi...


1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails