Followers

Monday, July 4, 2011

Braces:APPOINTMENT KE BAPE AKU PON TAK KIRE!!!

aku skang da mula wat tak reti ngan braces aku ni...ha see hangat2 chicken dung kan???aku da kate da...
aku da fed up sebab nye almost 4 month tak g tighten wire...bila da kate 4 bulan maksudnye 4 kali la kan...cer bayangkan 4 kali tu bersamaan gigi aku semakin lurus...ni tak...bukan aku tak nak jumpe dr...tapi dr cuti la mende la...sedia maklum aku bley g jumpe dr ari weekend je....time weekday memang tak la...cakap sejuta kali pon cam tak paham je akak tu...ok abaikan...

  aku fed up sangat sampai tentibe aku berani boh band wane pepel...arghhh adik aku pakai wana pink...ahkak dia harus tak nak kalah...

bersinar kan wire dia???ha tebal gile wire dia...atas je la...sakit tuhan je yang tau...TABAH sebab da 4 bulan tak tighten harus la gigi da tak gerak...bile tentibe pasang wire tebal dia longgarkan balik gigi nak kasi gerak memang la cam hape rase dia kan...

aku tak dulik da...asal cepat betul gigi aku ni...

aku rase aku kene pakai braces lebey dari 2 taun kot if cenggini gayanya...

well aku tak kisah pon sebab da sayang plak ngan braces aku ni...

gambar atas tu kirenya da 6 bulan pakai braces la tu...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails