Followers

Saturday, July 2, 2011

flower crochet brooch...

skang tibe aku menggila wat crochet plak...
seb baik ade basic sket...
blaja time sek rendah dulu lepas upsr...
kagum tak???
since 2 da lame tak pegang jarum dan benang kait ni...
ingat kan da memang tak reti da...
skali gatal singgah kedai beli benang...
tak nak kalah beli terus 2 ketul...

balik mula la operasi mengait...
sgala try n error telah dilakukan...

hasilnya???
-
-
-
-
-
-
-
-

cute tak???

ni la hasil daari tangan aku yang darah seni nye mengalir dari mak aku...
adeh geli plak aku bace ayat kat ats...

dulu mak aku tegar kot mengait...
sume lapik meja ape saja lapik la dia yang kait...
balik keje je ngadap benang..
tu zaman muda dia la...
skang ni anak dia menyambung kesinambungan tersebut...


ade yang berminat ke brooch tu???

aiseh udah abeh ade yang order 100 ketul ari tu...

ni tengah giat wat lagi dengan design baru...

later da siap aku upload lagi yer...
sory sangat...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails