Followers

Tuesday, July 12, 2011

Marina Island Perok

last 2 weeks lepas aku kotat kan gigi aku...terus g ke Marina Island...asik dengar orang cite n nengok gambor je...dari umah senirik 1 jam je pon...every month g Manjung gak...tapi tak sampai2 ke sini...so kali ni berjaya jejakkan kaki...bawak mak ngan adik aku...sian dia cuti sem tak bejalan...





cantek je kan pemandangan dia...sebenarnye sini merupakan jetty kedua selepas lumut untuk ke pulau pangkor...tempat dia selesa...even parking kereta bukan menjadi 1 masalah sebab bersepah tempat parking disediakan...ade SR...pendek kate agak selesa...tapi sebenarnye keaadaan jetty ni cam separa siap...meaning tak la siap sepenuhnya lagi...kedai pon tak berpenghuni...taun depan mau meriah kot sini....




 keh ni la bot yang akan ke pulau pangkor...harga tiket aku tak tau...dari sumber yang aku bley percaya dari sini ke pangkor tak sampai 30 min pon berbanding if ko g ikut lumut la kan...tapi menurut sumber itu...hanya yang menjadi ahli je bley naik bot kat sini...ntah aku pon tak sure...aku pon tak menanye kat kaunter....

gegeh tunggu bot sampai ke jetty tu...

 dah sedia maklum bila nama marina island, so tak akan lari la dari tempat parking bot2 mewah/persendirian...tapi tak la banyak...time ni ade la 2-3 ketul...ade kapal layar la mende la...


 sape yang teringin nak datang ke sini...petang2 amek angin laut ke kan...senang je...

memula korang g ke manjung...then ikut sign board teluk batik...if nak ke teluk batik sepatutnya kene masuk simpang ke kiri...tapi nak ke Marina Island korang lurus je...jangan risau...sign board ade...so tak susah kot...

rase cam nak beli camera DSLR plak...(mood nak abehkan duit)





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails