Followers

Tuesday, October 25, 2011

Percutian Bajet Geng Kaca Mata-Geng Blogger Gak-FINAL

fuhh nak menghabihkan entry percutian ni ibarat tak sabor nak nunggu abehnye cite sofiyya petang2 kat TV3 tu...bley??? aku abehkan je la perjalanan entry ni...banyak betul dugaan nya...

malam balik dari pulau manukan tu...kiteorang kuar makan...round2 tanye orang kt FB pasal tempat makan seafood yang best kat KK ni...sume bagi suggestion restoran cina...so bile da ade perasaan was2 tu memang tak payah la singgah...cari je restoran yang sah2 halal...nak sedap sok2 g je la UMBAI...
 end up makan kat anjung selera...tak banyak pilihan...order je la pe yang patut...

sebelum tu kami sambung sopping kat pasar philippine untuk beli sourvenier pape yg patut...da penat jalan...pe yang nampak rembat je...Tshirt adalah mahal...yang putih pun RM25...aku nak cari yg murah2 je...nak bagi orang...jumpe 1 kedai ni dia offer RM10 satu...so rembat la banyak2...

pilih kak pilih...aku time sopping reaction ni belaku secara otomatis...


da setel balik hotel rest...packing...sok balik wo!!!

9 oct 2011

pagi2 terus g bekpes...then g amek gambor sekeping 2 kat dolphin...waterfront area tu...



ok moh kite balik ke pangkal jalan yok!!!

info tambahan:
total perbelanjaan: RM2339.80 untuk 4 hari 3 malam bagi 6 orang...termasuk penginapan...pengangkutan...makan...tiket2 entrance...

agak2 korang berbaloi tak???dats y if nak percutian yang sangat bajet...kene study dulu sebelum gerak...then grouping travel is the best solution la...lagipon sangat enjoy ok!!!

ok nanti aku plan honeymoon aku nak angkut gak bebudak 425...tak pon family aku senirik...pedulik hape orang nak kate...(MOHTIP NAK PIKIR PASAL HONEYMOON) lempang laju!!!




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails