Followers

Monday, May 31, 2010

Diam-diam ubi berisi...

aku tong yang kosong!!!!

ewah da cam karangan biografi plak...aku sebatang pen la pe la kan...hehe

diam2 ubi berisi...jangan jadi cam tong kosong...bunyi bising bile ketok...tapi nan hado...kosong...pepatah melayu tu...hehe

tentibe nak wat entry ni...sebab aku rase aku betul la tong kosong...cakap pung pang pung pang...(orang banyak mulut ye tak???) tapi sebenarnye kosong...haha...

kawan2 aku sumenye pendiam time sekolah dulu...bukak mulut pon tak nak...kapel???huh lagi la haram....coz aku nengok jenis tak layan budak laki...baik je...

aleh2 abeh je universiti yang pakat diam time sekolah tu dulu la yang kawen...skang da beranak pinak...

aku yang pung pang ni????xdek pape pon berlaku...

mengenangkan cuti sekolah tak lame lagi...ramai kawan aku yg akan mendirikan rumah tangga...makanya...selamat pengantin baru yer...

if aku bley g kenurik korang...harapan aku cuma 1....

JANGAN DITANYA BILA AKU MAU KAWEN...
AKU STRESS!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails