Followers

Wednesday, June 2, 2010

BerJAKEL JAKEL pada Wesak Day

Nengok tajuk pon da tau kan…haha mentang2 da dapat gaji mak aku…wah tak hengat yer…aku plak mencucuk2 baik punye supaya ke jakel shah alam…haha truk aku…mak aku termakan rayuan aku…maka lepas jumaat start kete trus gerak…walopun cuaca tak berapa baik…ujan ribut guruh petir aku tempuh jua untuk kain2 yang menunggu di jakel…sampai shah alam solat dulu…pastu shopping …dapat 8 pasang ko…aku???1 pasang setengah je…bley plak setengah2 ek…yela da 2 meter…untuk baju je….harus la setengah pasang kan???puas mak aku membayor …siap dapat pakej…konon dapat beli bahu yg RM98 sepasang dapat free 1 lagi…mmg la dapat tapi kene beli lagi kan…makanya lantakkan kat pakej tu sebab da dapat lebih daripada cukup da…kang sape la nak menjait nye tu…aku da terbayang2 da design manik yang nak jait kat baju aku tu…wah2 semangat gile…hehe


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails