Followers

Monday, June 14, 2010

SHAFIZA & SAFWAN WEDDING...

tanggal 12 JUN 2010, seorang lagi kawan aku telah bertukar gelaran dari CIK kepada PUAN...tahniah aku ucapkan...seperti besa...time tu dapat la kite jumpe kawan2 yang da lame tak jumpe...tapi seperti yang diluahkan oleh PUAN PENGANTIN...agak terkilan kerana tak dapat contact kengkawan coz handset problem...dugaan sebelum berlangsungnye majlis perkahwinan dia...

pada hari nikah pon ade pelbagai dugaan dihadapi bakal suami isteri tu...alhamdulillah telah selesai segalanya...diharap kekal bahagia hingga ke akhir hayat...layan kan gambar ni ek...

santek kan!!!tema hari tu pink okeess...memang cantik...orang nye pon da semula jadi cantek kan...

ni plak gambar geng2 sekolah menengah dulu...sambil2 testing katil...musyid jd fotografer nye...

ni plak gambar aku ngan besfren bersama pengantin...jangan disangsi kegemokan aku..
                                                     si blogger AGAK tegar ngan pengantin plak...

                blogger yang AGAK tegar sempat snap picca senirik nak enterframe mase kenurik tu ek....

pada kengkawan...aku tak upload kat facebook...sila copy paste dari blog aku..tapi sory aku da letak watermark...

sekian saje aktiviti weekend lepas (12 JUN 2010)

2 comments:

  1. weh..yg kawin tu bukan ke kawan matrix kita?hehe..fiza kan?

    ReplyDelete
  2. yup fiza ngan safwan...dua2 budak matrik kite tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails