Followers

Monday, June 21, 2010

aku sudah jatuh hati!!!

ye aku sudah jatuh hati...sangat-sangat...sebelum ni tak dek pon perasaan ni datang dalam idop aku...kirenye cam 'kalo ade pon ok...tak dapat pon aku tak kesah'...

kali ni lain...betul2 memberontak...aku nak gak...if tak dapat skang...aku pasti satu hari nanti aku akan dapatkannya...aku kan memang cam ni...hehe...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


jeng jeng jeng...aku sudah jatuh hati sama sony ericsson aino!!!!!!!!!





santek kan???aku tak tahan da ni...
ade sesape nak hadiahkan kat aku????sila angkat tangan!!!

i rela menerimanya...huhuhu



2 comments:

  1. sanggup terima walau apapun syaratnyer....:D//kehkeh..

    ReplyDelete
  2. saya sanggup sekiranya kak mud nak hadiahkan..wink

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails