Followers

Wednesday, June 2, 2010

Separuh Masa 2010...

pagi tadi dengar hot chat kat hot FM hangat membincangkan 'adakah azam anda telah tercapai setakat ini?atau 1 pon tak tercapai...or da tercapai sumenye'

ade caller yang cakap da tercapai matlamat diorang nak kawen taun ni la...ade yang cite belum jumpe pasangan la...ade yang sonok dapat cucu la...macam2 la...sonok je dengar...

aku???ngehehe stakat ni pe je yang matlamat yang tercapai???

cube nengok sini!!!

pe yang tercapai???ilek....eh ade la yang 2009 punye diforward kan ke 2010...

-YES PAPER AKU DA ACCEPTED
-YES AKU BLEY GRAD NGAN JAYANYA TAUN NI

ni je kot...huhu...aku tak tau nape taun ni semangat aku down gle...aku ingat aku sorang...upenye 1 umah 425 pon berperasaan begitu...adekah????

Jeng jeng Jeng

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails