Followers

Friday, June 25, 2010

aku ditag untuk pertama kalinye...

bukak2 blog penpagi ade nampak kat shoutout aku ditag oleh cik lily...wah 1st time ni...excited plak...nebes pon ade...eh jap pelu ke nak nebes bagai...poyo la ko masya...sebelum aku bergerak ke glasshouse maka aku pon jawab la tag ni ha...

tajuk diberi: 20 things about me..

hehe meh aku cite serba sikit pasal aku...

1)dendulu aku cukup malu ngan name aku ELYA MASYA...sebabnye time tadika sume kawan aku name diorang ade NOR la...NURUL la...SITI la...so aku malu sebab name aku tak dek cam diorang...tapi skang tak lagi...aku bangga ngan name aku...sebab unik...skang banyak plak artis same name ngan aku...

2)sape yang tak kenal aku memang konpem sume cakap aku sombong gile...yup aku susah nak senyum...susah nak mingle ngan orang yang baru kenal...tapi percayala if korang kenal aku...aku sebenarnye GILER...eh bukan GILE-GILE+ LOYAR BURUK

3)aku ni cepat terikut2 bahasa percakapan orang lain...orang cakap utara lidah aku otomatik twist cakap utara...orang cakap kelantan aku pon join same...if jumpe orang sarawak gatal nak cakap sarawak...tapi pada hakikatnya aku tak pandai cakap BANJAR sedangkan aku orang BANJAR...

4)aku nak kate skema tu tak la...tapi aku tak suke orang yang lembap wat keje...tak tepati janji...huh memang aku naik hangen...

5) bile aku marah aku muncung je...then senyap...sebab aku jenis suke pendam kemarahan...tapi bile da betaun aku simpan...siap orang tu...aku lahar je...hehe

6)setia pada yang satu...wah ayat power tu...if aku da sayang ngan seseorang tu...aku setia sangat ngan dia...tapi apekan daya...kesetiaan aku slalu dipermainkan...sob sob sob

7)aku suke shopping...tu merupakan terapi yang sangat mujarab bagi aku...tak kire la time tension ke time nak celebrate sumthing ke...tak dapat window shopping pon okee wat!!!

8)wat mase skang ni aku ketagih karok...tau tak???Kalaoke ma...

9)aku sangat suke tido...tak makan pon tak pe janji tido...tu yang aku tembam bagai juara tu...

10)aku ni lebih suke menjahit daripada membuat keje dapur...tapi if masak benda2 cute aku suke la...

11)aku penyanyang tau...rugi sape tak amek aku jadi awek...bwerkkkkk aku senirik pon nak muntah...aku penyanyang ngan kucing sajorkkkk...

12)bile aku sangatx1000 benci seseorang tu...huh payahnye aku nak maafkan...tapi still under control

13)aku skang ngah diet nak kurus ni...tapi tak berjaya...camne!!!!

14)aku seorang pendengar yang baik...bile orang tu bercerita aku lebeh suke tumpuan diberi sepenuhnya ngan dia...tapi malangnya bila aku cakap orang lain wat2 tak dengar...huh paling aku tak suke...bile cakap tentibe dia lost...pe lagi nak pandang muke kite...memang tak la...

15)tahun ni aku grad...sila bagi bunge kat aku!!!

16)suke drive keto laju2...

17)seorang kakak yang tak la garang sangat...suke buli dan cilok baju, kasut adik aku...yang cantek2 je la...

18)seorang yang mudah terpedaya dengan pengaruh iklan...kuar je tv aku mula la nak try tu try ni...

19)tegas ngan pendirian aku...if aku nak yang tu mesti yang tu gak...

20)kalo bley nak kawen taun depan...doakan aku weh!!!(tentibe gatal plak)

ok cukup kot aku melalut ni...hehe jom!!

mari kita ke ladang!!!

1 comment:

  1. tau x ape benda yang cute yg dia selalu masak tuh....teka...mula dgn C...... selamat mencuba..tapi sedaapppppppp :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails