Followers

Wednesday, December 28, 2011

Azam 2012!!!

pada tarikh 28 Dis 2010 sempena lepas maal hijrah...aku wat la azam untuk tahun 2011...hari ni tarikh yang sama, genaplah azam aku tu setahun...so meh kite review azam tu sama ada tercapai ke tak...


AZAM 2011:

1) Aku akan membuat satu transformasi yg selama ni parent aku suh wat tapi tak dek kekuatan untuk melakukannya...insyaAllah aku akan reveal sket masa lagi...
 
SUCCESSFULLY pakai braces pada tahun 2011...next month setaun da usia braces aku...nanti aku update pasal braces...
 

2) KAWEN AKA JODOH..
aku rase taun 2011 aku akan fokus lebih kepada kerjaya...ni da bukan priority aku da...mungkin peringkat umur aku cam ni aku da mula malas nak pikir benda yang remeh2...tapi if ditakdirkan Allah aku menemui seseorang...aku tak akan sekali2 akan menolaknya...
 
SUCCESS YANG PART KERJAYA JE...


3) Mencari keje tetap...establish diri senirik dari segi career...
 
ALHAMDULILLAH, pertengahan tahun hari tu aku diserapkan ke jawatan tetap...hilang rungsing untuk mencari kerja lain...tapi ade gak aku dapat panggilan interview dari mardi...aku tolak ngan cara baik...
 

4) Menjadi anak yang taat pada ibu bapa...
 
Part ni aku tak bley la nak review diri senirik...

5) Tingkatkan  amalan bekalan untuk akhirat...
 
ALHAMDULILLAH...ade part aku da berubah sket...ade part still di takuk lama...liat betul nak tinggalkan benda yang dilarang...erkkk...

kire ok la kan...

ok kite review plak azam 2010 yang carry 4ward pada 2011...

1) Nak kurus, cantik....(kene usaha n da start pon skang neh)

part ni bile baca balik kelakar ok!!!cam bebudak...tapi yang penting aku berjaya kurangkan berat aku kepada **kg...if turun lagi 6 kg maka aku akan kembali ke berat aku semasa aku kat UNIMAS...
SUCCESS!!!

so pe plak azam aku 2012 ni???

AZAM 2012...

1) FOKUS PADA KERJAYA...TAUN NI MAKIN BZ...
2) KUMPUL DUIT BELI PROPERTIES PLAK... taun 2011 berfoya2 je kejenya tak menyimpan pon...
3) MUSLIMAH YANG SOLEHAH...

pe lagi ek???tak yah la bebanyak...







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails