Followers

Thursday, December 15, 2011

budak kene serang ngan siamang di zoo melaka!!!

sian budak ni...umur 3 taun...cuti2 mak pak nak la bawak anak2 jalan...g zoo la pe la kan...aku dulu2 kecik2 cam tu gak...bukan kenal pon binatang pe...yang penting syok...

cume malang sket budak ni kene terkam ngan siamang...cedera parah katenye...cer korang refer disini 
tak pasti plak ni ke video nye...tak nengok abeh...

tak tau nak komen ape...sebab nye 2 taun lepas aku pon g zoo melaka...siamang gagap or species yang seangkatan dengannya  ni memang lepas...yang membataskan visitor ngan binatang ni hanya parit sahaja...so if beruk2 ni takut kat air maka dia tak melompat la  masuk ke dalam parit tu...tapi mane tau kan...kot da pndai berenang ke...

time aku dulu...bukan kate budak 3 taun...AKU ni ha kene kejar ngan beruk ni...menjerit aku...parit tu je wat aku selamat...kot beruk tu redah air dalam parit tu...maka kuar la kat paper,

'seorang gadis diserang beruk'
mintak dijauhkan la yer...mak pak tu may be tak salah...

tapi sape yang salah kat sini???

aku pon tak tau...

rentikan la salahkan orang ni...





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails