Followers

Monday, December 5, 2011

Review Ombak Rindu...




aku da nengok ombak rindu...

pendapat aku...huhu cerita ok...maya berjaya membawa watak dengan jayanya...cume cam tak kena je maya karin yang diceritakan sebagai gadis kampung...

aeron aziz has done great job...bagi la watak seth tan ke hariz ke...dia berjaya membawakan watak dengan begitu berkesan sekali...

mase nengok cite ni...aku tak bley menahan diri aku dari menangis bile tengok hariz menangis...bukan sikit2 nangis...air mata meleleh2 dalam cinema ni cam aku nu plak si izzah nye...

secara keseluruhan...aku sangat puas hati...aku nak beli simpan movie ni sebagai collection aku...

cume satu je...memang cite tu untuk umum...tapi aku rase pada ibu bapa yang ade anak2 umur 5-15 taun tu hurm baik tak yah bawak kot bebudak ni...sebab ade scene2 yang over romantik....budak skang kan advance...kang ade plak ngikut2...paling tak tanye pe bende yang berlaku dalam filem tu...

pendapat aku je la...
aku rase nak nengok lagi dan lagi dan lagi...

ai lap u aeron aziz...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails