Followers

Tuesday, March 9, 2010

1st time keja keras tangan di blog ku!!!

apekah hasil keras tangan ku??jeng3...yeah...ni dia...sbnarnya aku mmg minat wat mende2 ni kalau nk dibandingkan dengan masak memasak...ehhh jgn salah paham plak...aku reti masak la...cume kenkadang malas menguasai diri je...hehe...tp kalo bab yg neh...xtido mlm pon aku okeh je...sbb pe???sbb aku mmg minat...dr kecik lg aku minat wat mende2 nih...hehe...ni kire 1st collection aku la...yg simple2 je...YG SBNRNYA ADA 7 BIJI ...eh bukan ade 4 pasang baju yg telah aku kerjakan...2 pasang bj aku, 2 lg bj raya mak ngan adik aku...weeehuuu...skang aku nak up lg...mgkin bley jd part time job sekaligus menjana pendapatan smpingan aku...(betul ke aku ni)...ok x nk bebel2 lg...ni dulu aku tunjuk...

 simple kan...yela da nama pon SAYA BUDAK BARU BELAJAR...wait for my next entry...hehe...last week 2 pasang bj lg aku kejekan...har2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails