Followers

Monday, March 22, 2010

THESIS...berikan aku semangat!!!

weh nape aku x rajin nk wat thesis neh...tinggal edit je lg...print then anta...dpt temporary transcript sementara nk tggu konvo...pehal ek...ke sbb aku da lame x minum nescafe???so ngantuk je slalu....ke alasan semata...

kalo korang nk tau aku ni addicted ngan nescafe...tp past 1 month aku da x ambek sgt nescafe...once a week pon x...nape???aku tkt...bdn aku da consume a lot of caffein...huhu...no wonder bile aku stop aku cam weng sket...huhu....kenape kah ngan aku...

(sbnrnye kan...disebabkan aku minum nescafe...jantung aku berdetak ngan lebih kencang...hehe cam lagu kumpulan dewa plak).

ELYA MASYA FINISH UR MASTER THESIS, THEN U CAN ENJOY!!!!
(peringatan utk diri senirik)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails