Followers

Monday, March 1, 2010

all bout meoww!!!


last thursday, aku balik kg...sbnrnye on da way balik tu da rase ade mende yg x siap wat lg...jenuh aku piki...da sampai shah alam br aku ingt....laaaaaaaa aku jengok pokok aku kt glashouse...da la panas skang...risau rentung kejung je pokok aku tu...hurmm ...xpe...da separuh jln da...lgpon da mlm x kan nk patah balik...glashouse konpem kunci...so balik la ke kg ngan hati yg berbelah bahagi...sampai je umah...tau sape jemput aku???ha ni...en oneng ni jmput aku kt pagar umah ok...

da lewat mlm sgt aku pon kebabom...tido...so penpagi sok nye tu aku belek2 pasu munge mak aku...ye la dia suh buang pokok mane yg hidup segan mati x mau tu kan...mau ditanam pokok yg lain...maka aku memulakan operasi mega itu...tgh belek2 skali...ade pokok ni...macam aku kenal...ijau santek je plak tu...aku masuk umah tanye mak aku...

aku   :mak ade tanam pokok ke kt dlm pasu tu?
mak  :pasu mane?
aku   :ala yg ade pokok duri2 tu...
mak  :ntah mak pon da lupe da....
aku   :ok no hal punye...

korang agak pokok pe???pe plak relatednye pokok kt glashouse, pokok yg mak aku tnm kt pasu dengan menggunakan teknik cutting itewww dan gak en oneng???

Jeng jeng jeng...cam pe je kan...ha nebes la tu....
ok refer gmbr dibawah!!!


ni la en oneng yg aku ckp tu....

 
ni plak pokok misai kucing...aku suke panggey meow meow moustache(sensuke ati aku kan)...ala pokok yg aku risaukan sgt kt glashouse tu...

ala...pokok yg mak aku tanam tu pokok mata kucing...xsempat amek gambor la plak kan...ye la mase sibuk berkebun si oneng sibuk kaco aku...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......

sume yg diatas melibatkab meowww da...x caye ke???





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails