Followers

Monday, March 8, 2010

The Biggest Loser!!!

haha tajuk gempak seh...gempak x???hehe...sbnarnye ni slh 1 azam baru taun 2010 aku ni...huhuhu badan naik bagai dipam2...sape kenal ELYA MASYA yg dulu mesti tau...seorang yg kurus kering tp makan kuat...sekarang sape ELYA MASYA???yeah...si debab yg tembam...huhu makan x dek la kuat pon...sehari makan sekali je...tu pon kenyang 4 da whole day...tp nape aku x kuyus2 gak ha???big question mark????hurm...da masuk bulan 2...aku nye berat fluctuate okee....jap statik jap trun...huhu sedey betul...aku bukan pe...kecantikan tu 1 hal la kan...yg penting kesihatan...lg pon family aku ade history penyakit 3 serangkai...sebelum terjebak baik mencegah kan...

so dengan ini aku amek alternatif terbaru untuk trunkan berat badan...ok2 trunkan kolestrol sudah la kan...huhu...nk try segala benda FIVE (5) ...ala yg tu  kan...kasi rampeng punye produk tu x mampu la plak beli ratus wooo...so aku pon bedal la oat...rase nye???ohhh tipu la if aku kate sedap sesangat kan...tp bley la...hehe masaelah nye...yg tu pon sekerat jalan...aku ni suke sgt hangat2 taik ayam...

last week g jusco kak ayu memperkenal kan quakes...minuman cokelat bersama quaker oat yg telah diblander...hehe...aku beli yg BESAR PUNYE...dengan harapan abeh 1 bungkus aku dapat trun 5kg ke kan...nengok la cam ne...best sbb aku kenyang sepanjang hari...hehe...
 
ha cam ni le rupe dia...tp aku gune ehsan wak gugel x jumpe plak yg aku beli...ini cookies...aku x beli yg ni...hehe
keh nanti ade perubahan aku kasi tau ek...ha ehem2 kak mud...ade bran mau join???jom2 ...hehe...sape lg nk kuyuskan badan???jom aku juz bg sokongan moral je la ek....kuang3

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails