Followers

Monday, March 22, 2010

hot news!!!

hot news la sngt kan...haha gempak je...sbnarnye nk mewarwarkan bahawa semalam tanggal 21 mac 2010, selepas 4 bulan, weewee telah bergelar abang...gak3...ye weewee da dpt adik kembar 4 3seiras lg sekor cam mak nye...hehe berita kelahiran dilaporkan pada 11.30pg semasa kami ngah sibok memasak mendobi dan nk bersiap g hot ballon yg kt putrajaya tu...terjerit2 kami kerana geli nak mengangkat anak bulu yg masih berlendir itu...whewwww...kecoh kajap umah kami...muke weewee??blur gile....mende gak la awek cun 2 ekong ni kepoh2 kan ni kan...huhu...

lepas setel masuk kan mak beserta anknya di penginapan yg agak grand, maka kami pon tunjukkan kpd weewee adik barunye...aiyork...weewee bengkerk...x bley trima kenyataan nmpaknya...hehe sian weewee umr baru 4 bln dpt adik…maka weewee pon bertindak ngengada sket…majuk…x dek mood je…bg makan x nak…dia pkul pale mak dia…marah sungguh weewee….nape?tkt kami abai kan weewee ke???ish xla…jgn isau la weewee…mak weewee ni kene control kan sket…jgn kasi dia beranak lg…huhu…
ni muke2 weewee yg dlm mode kesedihan n mintak dimanja2kan...alololo


ok2...adik2 weewee dilaporkan sihat sejahtera...cukup sifat aku nengok...alhamdulillah...name???owh terlalu awl...gmbr???pon x bley nk snap...kecik lg...xpe besar sket lagi aku post gmbr ek...lgpon nk wat adoption...x dek la mahal...ntah2 free...nk buang sian...so sape2 nanti berminat nk anak bulu aka meow...lg 2-3bulan email aku ek...huhu mak weewee pon nk bley gak....

balik je dr putrajaya aku tido...panas weh kt putrajaya tu...ila plak mentaram mangga mude sebiji...gile minah tu...x reti masam ke...makan mangga ngan nonton tv...aku bangun2 je ila tanye..."u tau i nengok cite pe?"...hah cite pe plak ni..."tajok cite ni weewee gombel"...haha gelak aku...br dpt adik da masok tv plak...weewee weewee...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails