Followers

Friday, March 26, 2010

Keperluan ke kehendak???

huhu...org lain dpt gaji sonok...aku???x dek la sonok sangat...tp alhamdulillah ade gak masuk gaji ye tak???huhu nape x sonok???duit masuk 24hours je dlm akaun...then bermula la click2 kt cimb click membayo segala hutang piutang...balance????adoiyaiii sedey la sesangat...

bulan ni je aku kene pikir?

1)servis air cond kete....wiper pon same...getah smpai terkeluar....sian aku...
2)servis kete sepatutnye la...
3)barang dapur...(nk jimat duit)
4)sewa umah yg da naik sebab kak nat da x bayar sewa...aiyor...
5)duit kete...
6)toiletries
7)print n hard bound thesis

da konpem2 ni keperluan kan...so nk x nk kene la wat gak..tp yg servis kete 2 cam nk wat nex month je...heheh...lbey mileage sket bley kan...

1)kemeja (huhu utk interview)
2)baju kurung (da lame x wat baju utk keje)
3)kasut...(skang g keje pakai kasut croc je sbb sandals da rabak weh)

hum 3 yg di atas plak bg aku cam perlu...last week g jusco ade 50% sales...da pegang2...bekenan saiz pon ade...last2 aku letak balik...huhu...sian btul kat aku...kenkadang aku nk gak rewards utk diri aku snirik kan...

last2 aku pon wat kesimpulan....pakai je la pe yg ade...koyak pon x pe la...sedih X???uhuk3...kesian kt diri senirik...moga dimurahkan rezki...AMIN


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails