Followers

Wednesday, March 31, 2010

Pak Din aka Din Beramboi get well soon...lets pray for him...AMIN


Ok kali ni entry sedih…sob..sob…sob…smalam aku ade bace paper yg mengatakan din beramboi dalam keadaan kritikal…aku tekejut…ye la tibe2 je kan…sakit pe aku pon x tau…x dpt disahkan lg…tp pagi ni cam besa aku dengar radio ERA semata2 nk dgr riuh d era…pak din x dek…mmg sah dia sakit…smalam aku x sedar lg yg pak din x dek… pak nil asik mainkan drama sebabak yg ulangan…lgpon aku dgr radio dlm kete masa nk g keje je kan…bukak radio sore pak nil sebak…tgh cite keadaan pak din dr masa ke masa…aku pon jd sebak…nak nanges pon ade…air mate betakung je…

Ye la korang pon tau kan…pagi2 dah riuh dikejekan ngan lawak pak din yg bersahaja…mungkin ade yg x suke sbb over…tp bg aku, aku sgt suke…aku peminat din beramboi dr zaman sekolah rendah lagi…teringat mase asia bagus…aku penah nengok video clip lagu pak din…tu zaman bile???lame kan…then aku follow plak pak din mase kat THR…time 2 slot pak din da tgh malam smpai pg…aku tunggu…semata nak dengar celoteh dia selain ismahalil hamzah…kadang-kadang sampai x tido…aku rela je…tengah2 malam aku gelak sorang2…mak aku pon plek je kan nape anak dara dia gelak tentengah malam…then aku dikejutkan pasal kontrak pak din da abes kt THR…dia pon x sambung…seedey aku…so utk mengubat kesedihan aku bile aku da masuk university, da pandai nk mendolod2 sume MP3, aku cari balik sume MP3 pak din mase zaman2 kaset2 dulu…aku ade je koleksi berbalas pantun la, senaman la,laman pertanian la…aku x boring dengar…agak2 aku ngantuk mase study aku bukak la lawak2 dia n dengar…kire jd peneman aku mase study la…tambah2 time nk final exam…

Bile aku dpt tau pak din masuk ERA, aku trus tukar chanel…pagi2 aku dgr riuh pagi d era…kasi smgt ilang ngantuk nk g keje kan…Even skang aku still layan lawak pak din…dalam kete pon aku men MP3 lawak2 dia…time2 balik kampong…ade je kete kiri kanan nengok plek aku gelak n sengeh sorang2…peduli hape aku…janji aku x ngantuk mase drive…

Dia kan asik buat lawak je…tentibe dpt sad new pasal dia sakit aku jd sdey…bukan buat2 neh…btul2 punye…dia kritikal smalam…tp pg nih da stabil…alhamdulillah…dr sumber yg bley dipercayai mgkin darah pak din kene infection…bygkan org yg slalu wat lawak tibe2 senyap n baring kt katil x sedarkan diri…satu Malaysia terasa sdey nye…Azwan hj Ali pon sebak mase ckp pasal pak din kt radio td…huhu br aku tau ramai yg syg kt pak din ni…

Aku kt sini sebagai peminat pak din…sentiasa doakan agar pak din kembali sihat bersama keluarga dan dapat bertugas seperti sedia kala…so kengkawan sape yg bace aku nye entry kali ni jom ramai2 kite doakan pak din…Moga Allah kembalikan kesihatan pak din...AMIN

p/s-->gambar ehsan dr google image...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails