Followers

Wednesday, March 24, 2010

Mari kita ke ladang hey!!!

hehe sila nyanyi tajuk entry kali ni cam dalam cite P.ramlee yg Ahmad Albab tu...


ok2 sok aku akan sngt bz kerana aku akan ke ladang...



heh nape???korang ingat ladang neh ke???huhu yg ni senang sgt neh....ujung jari pon bley harvest pokok...bukan yang ni la...more specific go 2 glasshouse...so need 2 wear field outfit....x bley cun2...comot2 sudey...jangan lupe bawak topi...panas ...kang ade yg hangit sekor2 kt glasshouse...

sok aku kene harvest pokok2....cabut sume pokok, cuci akar pokok...then air dried...tujuan???ha ni untuk experiment...extract metabolite from root part of plant...jeng2...bunyik cam dasat je kan....

abeh la sok...bermandi peloh la aku...x dek la sampai cam ni skali mencabot pokok...

ayu pilu sudey...ahaks...

ok2...so mayb x bley la nk jengok blog kerap sgt sok...x lupe gak bawak earphone supaya dpt dengar radio kat glashousee...boring weh kalo x...at least aku bley nyanyi2 kt tengah glashouse tu sensorang...memecah keheningan kt area sane...wakaka

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails