Followers

Wednesday, April 14, 2010

Ape-ape je lah!!!

dalam pale otak banyak sangat idea nak wat entry...nak wat untuk contest IP Man la pe lah...sudah nye???hapah tak dak...ish...sape ade ubat MALAS???aku tak tau sama ada ni penyakit or  satu sifat yang susah nak di bendung....chewahhhh...poyos je...aku sekarang makin malas...haha ingatkan dengan kedatangan 2010 neh, dengan azam aku yang menimbun tu aku more excited n energetic...sekali terbalik plak...langsung hampeh...nak wat cam ne tu...tak improve langsung....aiyarkkk...

ok pagi ni aku akan buat-buat rajin dengan wat semua EXTRACTION WOOD SAMPLES...

yess ari ni aku nak setel sume benda tu....senang...tinggal wat enzyme assays je...dapat sume result maka trus la wat paper untuk publish kat mane-mane journal...hah bab writing lagi 1 bab...malas nye nk writing kecuali menulis blog...

semenjak blog aku da generate site income yang sangat chomell tu, aku da excited nak datang keje ari senin n jumaat....nape??? ari senin ni akaun nuff anda akan dihapdet....so tau la bape hengget duit korang dalam akaun nuff anda...jumaat???sebab if korang masuk instant cash anjuran project alpha tu, result kuar ari jumaat...sama ada korang dpt RM20 ke tak...weehuu...mengenangkan aku penah menang ...maka aku makin semangat...

dua hari tu je la yang excited g keje....hari lain...aiyorkkk...

korang if ada ubat MALAS bagi kat aku....

2 comments:

  1. den pon maleh gak..adehh..tader mood..jom jalan2 cari bofren jom

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails