Followers

Monday, April 19, 2010

Pearl beads untuk mak aku!!!

last week balik kampung, kawan baik aku aka husna tanye...

'weh mane gambor baju mak ko yang ko jahitkan manik tu?

hati aku berbunga riang...hoho mai dah bakal customer aku...

'ala aku tak sempat la nak upload...nape ko nak tempah ke???'

husna ngan sengeh sengeh itu pon cakap...

'aku bukan ape...nak amek idea ko je...'

hampeh ko husna...cet ..ingat kan nak dapat rezeki terpijak...upenye nak plagiat aku nye hasil keje ek...

ok nah aku upload kat blog...sila nengok...sket je tau...saje je...nanti aku upload yang baju aku plak...tunggu wat watermark dulu...ahaks...


ko nak tiru pon aku tak kisah...sebab pe...aku pon amek idea dari orang pe...ni mak aku soh wat kat baju dia sebab dia nengok 1 baju aku design ni...haha sape nak meh anta kat aku...

murah...simple....chomell cam aku...ahaks...perasan tak sudah masya!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails