Followers

Tuesday, April 20, 2010

Tak Bley Tido!!! TEKANAN!!!


padan muke ko masya...yang ko gatal g bace kisah misteri dan seram, paranormal segala kat forum tu pe ke jadah nye...da tau penakut wat-wat berani plak...rasekan kau!!!


aku ni penakut sbenarnya...skang neh setiap malam tido kat depan tv bertiga (kak mud ngan ila skali) atas satu toto...(cam da tak dek bilik plak)...tu pon aku takut lagi...gile ke hape...natha nape sejak dua menjak ni tido aku asik terganggu...asik terjaga tengah malam...da terjaga mula la mate terkebil-kebil  buntang tak bley tido...TEKANAN!!! dalam pale plak asik pikir bukan-bukan...antu tu la ni la...tido pon tak tutup lampu...penakut ya amat la makcik neh...

malam kemarin plak aku tak bley tido...terkulat-kulat dalam gelap sekor-sekor tak bley tido...ikot jahat aku da lame aku kejut kan dua ekor lagi tu...tp cam kejam sangat la plak...aishhhh....mulut kumat kamit berzikir, berdoa, bace ayat yang patut dengan harapan cepat la mate terlelap...bila da tetido aku tekejut plak...tebangun balik...adeh....rase nak je peluk ila time tuh...pejam gak last tak sedar tertido...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails