Followers

Sunday, April 25, 2010

My Dream Destination


My dream destination is...jeng jeng jeng...yes KRABI ISLAND, THAILAND...kenapa???sebab aku lebih suke g tempat yang mempunyai keunikan dan keindahan semula jadi ciptaan tuhan...sambil-sambil menenangkan fikiran...g nengok ikan berenang-renang dalam air laut yang jernih...cube nengok gambar neh...wah sangat suke...





ape lagi ade kat KRABI ISLAND ek???selain terdapat pulau-pulau dan pantai yang indah, terdapat gak tempat yang unik cam emerald pool dan cristal pool...


                                                                            emerald pool

                                                                         cristal pool

aku sebenarnye tak penah keluar negara...so mungkin 1st destinasi merupakan negara terdekat dengan negara kita...lagi pon berdasarkan pembacaan aku, kat KRABI ISLAND neh terdapat komuniti Islam yang agak besar...so untuk mendapatkan makanan halal bukan satu masalah yang besar...hehe bab makan kene amek kira beb...tak pe...nanti bila aku da kerap menjelajah negara orang, bab makanan bukan menjadi salah satu faktor yang menghadkan keinginan aku melawat tempat orang...bak kate pepatah JAUH PERJALANAN LUAS PEMANDANGAN TAMBAH PENGALAMAN...








Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAStraveller.com

2 comments:

  1. krabi island ni hari tu kena tsunami gak kan?.... ada dlm dokumentari

    ReplyDelete
  2. a'a..ari tu tsunami ade kene sket...huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails