Followers

Tuesday, April 20, 2010

PENANGAN MAULANA AF8…

Mase balik kampung ni la aku bley nengok AF...nape???haha astro tak dek kat umah sewa aku...kak nat da amek balik...hukhuk...LCD TV pon da ilek...tinggal la TV 14inci yang comell tu...ade gak TV ye tak dar tak de...berbalik pasal cite AF neh...aku nonton la konsert yang keberapa tu aku tak tau...melepet depan TV nengok ca hape je...ok dalam banyak-banyak student kali neh mak aku  minat la sangat si MAULANA neh...sedap suara maulana katenye...ahaks ye ye je mak aku...
tunggu la sampai turn si MAULANA wat persembahan...suke mak aku ...not bad la persembahan dia dibandingkan dengan persembahan student sebelum tu...nyanyi lagi dari kumpulan TILU...tajuk entah tak hengat...abeh je persembahan mak aku soh vote uols...bley???dulu dia undi si vince tu...ish slagi aku tak amek hset vote kan si MAULANA ni asik la mak aku tanye da SMS blum...aku pon suh adik aku g vote...kedekut kredit plak minah tu...last haset aku jadi mangsa...aiyakkkkkk...masa tu plak si ADIRA wat persembahan...lagi best plak persembahan dia...tak senang duduk mak aku...arahan dikeluarkan!!!! UNDI PUKAL 10 okee untuk MAULANA...ish ish dasat mak aku...eh korang ni tau ke MAULANA yang mana satu???



jeng jeng jeng...ni la orang nye...

nengok muke si MAULANA ni wat aku tringat kat sekor makhluk neh...ade la iras MAULANA...da kawen pon...kisah silam aku la katekan...ni peel yang aku tak bape nak paha...baru kawen bulan disember 2009 ari tu bley call aku cakap windu sama gua???aiseh lu pehal der????ade bini nun g rindu-rinduan...bukan ngan gua...tak paham aku ngan laki neh...

en tentibe melencong plak...aku memang gini....
P/S- cam emo kat kaum laki plak...jangan marah der!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails